Oglašavanje na Google pretraživaču

Oglašavanje, reklamiranje na Google pretraživaču jedan je oblika internetskog marketinga. Google je američka multinacionalna kompanija specijalizirana za internet povezane djelatnosti, proizvode i usluge.  Najpoznatija je po svom proizvodu Google pretraživača  (ili tražilice, search engina…).  Unutar Google pretraživača funkcionira jedan dio Google-ovog sustava oglašavanja AdWords.

Google pretraživač je program koji traži i prepoznaje zapise unutar baze podataka koji koreliraju sa određenom ključnom riječi ili frazom koju je u polje za pretraživanje upisao korisnik.  Ukratko rečeno Google pretražuje sve njemu poznate dokumente i među njima traži one rezultate koji zanimaju korisnika.  Pretraga se može odnositi na tekstove, slike, video zapise i druge oblike internet dokumenata.

Oglašavanje na google pretraživačuKorištenje internet pretraživača prevladavajuća je aktivnost većine korisnika. Uz korištenje e-maila najčešća je aktivnost koju većina korisnika provodi on-line.  Pretraživače koristimo kako bi brzo pronašli tražene informacije o osobi, događaju, mjestu ili proizvodu koju želimo kupiti.

Upravo ta povezanost između namjere kupca i našeg oglasa je ono što čini oglašavanje na Google pretraživaču izuzetno uspješnim.

AdWords oglasi,  tekstualni oglasi o našim proizvodima mogu se pojaviti iznad rezultata pretrage, pored ili ispod njih.  Najčešće ih aktivira sam korisnik kada na pretraživaču upiše ključnu riječ za pretraživanje koju smo “zakupili” od Google pretraživača.

Reklamiranje na Google pretraživaču funkcionira na principu nadmetanja i relevantnosti.  Oglašivači kreiraju oglase, nadmeću za najveću cijenu koju su spremni platiti za jednu posjetu svom webu. Google promatra i povezanost oglasa sa pojmom koji traži korisnik pretraživača.  Relevantni oglasi su unutar sustava nagrađeni višom ocjenom kvalitete koja često znači i bolje pozicije oglasa, nižu cijenu i druge pogodnosti.

AdWords nudi PPC (pay per clik) plaćanje po kliku (CPC), plaćanje po tisuću prikaza (CPM), ciljana sjedišta za tekstualne oglase, bannere, rich media oglase i remarketing.  Sustav oglašavanja na Google pretraživaču Adwords dostupan je na lokalnoj, nacionalnoj i internacionalnoj razini. AdWords oglašavanje nudi mjerljivo oglašvanje po učinku.

Oglašavanje na Google pretraživaču najčešće se odnosi na male tekstualne oglase. Sastoje se od naslova u najviše 25 znakova, dva dodatna reda teksta po najviše 35 znakova i prikaza web adrese od najviše 35 znakova.

Želite li saznati kako vam AdWords oglasi mogu pomoći, nazovite nas telefonom ili ispunite gornji kontakt obrazac.