Stručan autor

Siniša Gavrilović je edukator sa velikim brojem održanih SEO radionica i predavanja.

Razumljiv jezik

SEO je pun različtih pojmova koje je teško razumjeti, ova knjiga pisana je razumljivim riječnikom

Odlično za početnike

Knjiga kreće od pretpostavke da znate malo i postupno gradi vaše SEO znanje.

Sadržaj Knjige o SEO optimizaciji

  • Što je SEO optimizacija?   
  • Recimo za početak nešto o relevantnosti.   
  • Internet demokracija   
  • Što očekivati od SEO optimizacije?   
  • Pregledavanje SERP rezultata.   
  • Kako SEO utječe na poslovanje vaše tvrtke?   
  • Zašto vam je potreban "Plan istraživanja ključnih riječi"?   
  • Kako istraživati ključne riječi?   
  • Alati za istraživanje ključnih riječi   
  • Razumijevanje atributa ključnih riječi   
  • Kontinuirana procjena ključnih riječi   
  • Tehničko interpretiranje izvornog HTML koda   
  • Razumijevanje načina na koji tražilice indeksiraju sadržaj   
  • Rad s kanonskim URL-ovima i preusmjeravanje   
  • Upotreba mikro formata   
  • Server side SEO faktori   
  • Korištenje Google Webmaster Tools-a   
  • Money or Your Life stranice (YMYL)  
  • EAT stranice   
  • Pregled dugoročnih strategija sadržaja   
  • Planiranje uspješne strategije sadržaja i izbjegavanje uobičajenih grešaka   
  • Definiranje vlastite publike, teme, kuta gledanja i stila   
  • Razumijevanje različitih vrsta sadržaja   
  • Rad s uredničkim kalendarom   
  • Postavite gumbe za dijeljenje   
  • Mreže su samoregulirajuće   
  • Mjerenje uspješnosti sadržaja   
  • Razumijevanje važnosti linkova   
  • Gradnja unutarnjih linkova   
  • Gradnja vanjskih linkova   
  • Razumijevanje SEO-a i internet trgovina   
  • Semantički HTML za web dućane   
  • Tehničke komponente web dućana   
  • Istraživanje informacijske arhitekture web dućana   
  • Stvaranje sadržaja za web dućan   
  • Uvod u mobilni SEO   
  • Podešavanje stranica za mobitele  

Naručite On line - cijena 350,00 kn (besplatna dostava unutar RH)

Po ispunjenoj narudžbi na vašu mail adresu stiže ponuda za plaćanje, nakon uplate knjiga stiže poštom na vašu adresu.

1 korak

ispunite on line narudžbu

2 korak

Napravite uplati po ponudi

3 Korak

Preuzmite knjigu na svojoj adresi

Naručite On line - cijena 350,00 kn (besplatna dostava unutar RH)

Po ispunjenoj narudžbi na vašu mail adresu stiže ponuda za plaćanje, nakon uplate knjiga stiže poštom na vašu adresu.

Naručite online


Naručujete li u ime tvrtke napišite ime tvrtke i OIB


Upisani mail nikada nećemo koristiti za slanje spam poruka

Izdvojeno Iz sadržaja SEO knjige

Zašto vam je potreban “Plan istraživanja ključnih riječi”?

Prije optimizacije trebamo znati za što se želimo optimizirati. Pravilan izbor ključnih riječi za našu SEO kampanju jedan je od prvih većih izazova koji je pred nama. No srećom po nas postoji jako puno dostupnih podataka koji će nam pomoći prilikom našeg istraživanja ključnih riječi. Tražilice će dohvaćati za vas najrelevantnije rezultate ovisno o tome koje ste ključne riječi upisali u njih. No treba reći i da tražilice još uvijek nisu toliko pametne da mogu pogoditi vašu namjeru ako ju precizno ne izrazite. Što više ključnih riječi upišete, što više pretraga napravite i rezultati koje će vam vraćati tražilica će biti bolji.

Tako ste i vi sigurno ako bi rezultati za prvu ključnu riječ koju ste upisali bili različiti od onog što ste tražili upisali i drugu detaljniju pretragu. Važno je razumjeti da su upravo te ključne riječi koje korisnici širom svijeta upisuju u tražilicu svake sekunde, sata ili dana upravo te iste riječi za koje želimo biti prvi.

Formalno gledano istraživanje ključnih riječi je temelj SEO optimizacije. Trebamo znati koje su to ključne riječi koje upisuju naši korisnici, koliko često ih upisuju, koliko su relevantne za naš posao i koliko su konkurentne za zauzimanje.

plan-a-b-cPretpostavimo da prodajete automobile. Vaša prirodna želja je da budete prvi na tražilicama za riječ "automobili". No kada istražite ključne riječi po popularnosti, relevantnosti i konkurentnosti vjerojatno ćete riječ "automobili" izbaciti sa svojeg popisa SEO ciljeva. Riječ "automobili" iako prilično popularna je ujedno i izrazito konkurentna ali i prilično nerelevantna za prodaju automobila.

Ključna fraza poput "Hyundai auto salon Osijek" možda nije toliko popularna i ne traži se toliko često kao "automobili" ali je izuzetno relevantna i znatno manje konkurentna. Korisnici koji upisuju ključnu riječ "automobili" mogu tražiti skoro bilo što vezano uz automobile, njihova namjera nije vidljiva iz riječi koju su upisali i zato nas takve riječi zapravo i ne trebaju zanimati.

Ne oslanjajte se samo na ključne riječi

citajte-daljeKada radite SEO sadržaj prema istraživanju ključnih riječi vaš je konačni cilj ipak ograničen.

Dva su osnovna ograničenja, prvo je činjenica da postoji 16-20% novih pretraga koje se upisuju prvi puta taj dan i nisu nikada do sada bile upisane a drugo ograničenost broja riječi za koje određeni članak može biti relevantan.

Cilj SEO optimizacije je dovesti kvalitetnog posjetitelja na naše web sjedište no kako ne možemo ostvariti dobre SERP pozicije za baš sve riječi koje želimo trebamo kroz module "Srodni članci" (koji funkcioniraju po principu "posjetitelji koji su čitali ovaj članak bi vrlo vjerojatno htjeli čitati i ove članke") ili kroz kontekstualne linkove unutar članka usmjeriti posjetitelje na sadržaj koji želimo da pročita.

Tako posjetitelja možemo odvesti i na članke koji govore o temama za koje nam je teško ili nemoguće ostvariti dobre pozicije ili ih ne možemo zbog cijene PPC (pay per click) oglašavanja imati u svojim AdWords riječima. Ponudimo li posjetiteljima pravi sadržaj oni će dobro reagirati na njega.

Pokušajte se pri svom radu držati pravila koje kaže da se ne oslanjate samo na riječi koje korisnik upiše u tražilicu kao pojam pretrage već posjete koje ostvarite na te riječi povežite s člancima koji najbolje ostvaruju vaše poslovne ciljeve.

Moram priznati, iako se osobno SEO optimizacijom bavim gotovo punih 15 godina, ovaj sam koncept otkrio relativno nedavno, no bez sumnje će naći svoju primjenu na webovima i kampanjama mojih klijenata.

Da pojasnim, radite li i na ovaj način dvije su osnovne prednosti:

1) možete remarketirati posjetitelje na teme i ključne riječi za koje nemate dovoljno velik AdWords budget

2) povećavate ukupnu ocjenu kvalitete svojih stranica jer se korisnik zadržava duže na njima što onda utječete na vaše SEO pozicije

Višnja Željeznjak

Preporučila bih je svim zaposlenim marketingašima.

"Tko razmišlja o angažiranju vanjskog stručnjaka za SEO, svakako bi trebao znati nešto osnovno o poslu i zahvatima koje će ta osoba odrađivati po web stranici, kao i o razlozima zašto se nešto radi kako se radi. Bez međusobnog razumijevanja između klijenta i marketinškog stručnjaka nema ni dugoročno dobrih poslovnih odnosa. Knjiga "SEO optimizacija" brz je i jednostavan način za razumijevanje što to SEO stručnjaci stvarno rade, i zbog njenog jednostavnog jezika preporučila bih je svim zaposlenim marketingašima koji se žele brzo educirati o tome kako SEO danas stvarno radi." - Višnja Željeznjak Logit internet services Ltd.

Ilija Brajković

Primjerak ove knjige mora naći mjesto na policama digitalnih agencija.

"SEO je mrtav. SEO nije mrtav. SEO je možda mrtav. Iskreno, uz toliko promjena koje se događaju na sceni i nama koji se bavimo digitalnim marketingom je teško pratiti sve novosti. I oni koji se isključivo sa optimizacijom za tražilice ponekad tapkaju u mraku i pokušavaju dokučiti na koji način algoritam radi, iščitavajući desetine i stotine i članaka i vodiča koji analiziraju nove trendove, alate i algoritme. Zbog toga je jedna knjiga koja objedinjuje svo to znanje i još važnije, iskustvo samog autora, iznimno bitna u edukaciji svih koji se bave marketingom. Siguran sam da jedan primjerak ove knjige mora naći mjesto na policama svih digitalnih agencija i svih oni tvrtki koje barem djelomično brinu o svom internet marketingu. " - Ilija Brajković CEO Kontra

Simon Meglič

Knjigo zares priporočam vsem.

"Knjiga o SEO, ki jo je napisal Siniša Gavrilović je odlična za vse, ki želite dobiti kvalitetne informacije in pravilno optimizirati spletno stran za iskalnike. Iskalni prinašajo pomemben del brezplačnega obiska spletne strani, zato nam je zelo pomembno, da je stran dobro optimizirana. V knjigi dobite zelo jasna in natična navodila, kaj lahko izboljšate na spletni strani da bo bolj iskalnikom prijazna in na kaj vse je treba biti pazljiv pri grajenju zunanjih povezav. Knjigo zares priporočam vsem, ki želite povečati obisk na svoji strani, ne glede na to ali delate SEO sami ali vam ga dela zunanja agencija." - Simon Meglič ePrvak group

Goran Čandrlić

Morate imati ovu knjigu ukoliko ozbiljno vodite svoju webstranicu.

"Nikada u povijesti marketinga nismo mogli presresti namjeru kupca kao što možemo sa pretragama na Googleu. Zamislite samo: netko upiše termin za kupnju proizvoda koji upravo Vi tražite! Sa ovom knjigom ne samo da ćete razumjeti kako presresti vaše ciljane kupce, nego ćete i dobiti dodatne tehničke i sadržajne informacije kako pripremiti Vašu webstranicu za što veći doseg i rangiranje na Google-u. Razumljiva i za početnike, ova knjiga je i odlična referenca i podsjetnik za veterane optimizacije za Google. Uzimajući u obzir količinu informacija, promjenjivost trendova i kompleksnost SEO procesa, Siniša je "pogodio metu" - jednostavno morate imati ovu knjigu ukoliko ozbiljno vodite svoju webstranicu. " - Goran Čandrlić Kisha

Naručite online


Naručujete li u ime tvrtke napišite ime tvrtke i OIB


Upisani mail nikada nećemo koristiti za slanje spam poruka