Što bi rekli kada bi se mogli oglašavati kupcima koji su bili na vašim web stranicama ali još nisu bili spremni kupiti? Što ako bi se vaš oglas mogao pokazati preko cijelog interneta gdje god vaši posjetitelji po njemu surfali? Bilo da se nalaze na popularnim dnevnim portalima poput 24sata, Jutarnjeg, Večernjeg ili na stranicama poput YouTube.com ili Cnn.com.
Posjetitelji su došli do vašeg weba i nisu ništa kupili?
Jednom kada odu više nemate nikakve mogućnosti ih kontaktirati? To više nije točno. Google remarketing točno zna tko je pojedini posjetitelj i može mu nastaviti prikazivati oglase čak i kada napusti vaše stranice.
Google remarketing zna koje je proizvode ili usluge pregledavao posjetitelj i jednom kada napusti vašu stranicu Google remarketing će mu nastaviti prikazivati oglase za proizvode ili usluge koje je pregledavao kod vas.
Kroz Google remarketing komunikacija se nastavlja, vaša ponuda je pred očima vaših kupaca na internetu kada i koliko vi to želite. Možete jednom te istom korisniku pokazati svoj oglas ili više oglasa koliko god puta želite.
Zašto google remarketing ima tako dobre rezultate?
U prosjeku čak 98% posjetitelja bilo kojeg weba napušta stranice bez obavljene kupnje. Prirodno ponašanje kupaca je da kupuju ono što im se više oglašava. Upravo je to razlog zašto je Google remarketing jedan od najboljih načina za podizanje internet prodaje. Google remarketing je nova forma internet oglašavanja osmišljena tako da nastavi komunikaciju s kupcem i nakon njegovog napuštanja web stranica.
Remarketing može zabilježiti svakog posjetitelja koji napusti stranice. Remarketing pamti posjetitelja i prati ga do drugih web stranica gdje mu servira naše oglase kao stalno podsjećanje da traženi proizvod ili uslugu može naći na našim stranicama.