Stvaranje sadržaja za web dućan

franceparfum-perfumeStvaranje sadržaja za web shop treba udovoljiti različitim potrebama. Za početak sadržaj treba biti dovoljno atraktivan tražilicama kako bi ga ljudi uopće mogli pronaći. No jednom kada ga pronađu sadržaj ih ne treba samo potaknuti na kupnju već bi ih trebao uzbuditi do te mjere da ga kroz linkove i društvene mreže dijele s drugima, sve to može pomoći vašem SEO-u. Jedna je stvar opisati proizvod njegovima karakteristikama težine, volumena, boje, no ljudi su malo kompliciraniji od toga.

Prisjetimo se sada osnova marketinga “Mi ne prodajemo proizvode i usluge. Mi prodajemo rješenja za probleme koji muče naše korisnike” Zato se pobrinite da napišete više od samog opisa proizvoda. Opišite način na koji se proizvod koristi, iskoristite prilike koje vam pružaju fotografije, video, animacije ili čak korak po korak vodiči kako bi svojim kupcima prikazali funkcioniranje proizvoda i način na koji rješava njihov problem. To vjerojatno nije način na koji razmišlja vaša konkurencija, iskoristite to kako bi stvorili jedinstveni sadržaj koji će prepoznati i tražilice i korisnici.

No ne zaboravite da kupci znaju da vi zarađujete na njima. Slična je situacija iz stvarnog života, ulazite primjerice u dućan foto opreme i želite kupiti novu kameru. Trgovac će vam odmah ponuditi najbolje modele koje ima jer su najskuplji i na njima u pravilu ostvaruje najveći profit. Kupci znaju o čemu se radi i zato ih većina i izbjegava takve razgovore. No na Internetu imamo priliku čitati iskustva ljudi koji su bili u istoj situaciji kao i mi a na kraju su i kupili proizvod koji nas zanima. Oni će nam reći što misle o proizvodu i svojoj odluci da ga kupe. Njihovo mišljenje je besplatno i oni od njega ne ostvaruju zaradu.

AnxietyKao konzumenti skloni smo vjerovati takvim recenzijama. Kroz prikazivanje recenzija proizvoda ili prezentacija svjedočanstva kupaca možemo pomoći ljudima da razumiju vrijednost naših proizvoda kroz iskustva drugih ljudi. Na kraju, ne zaboravite u svoj sadržaj uključiti dodatne preporuke za srodne proizvode. Ako vaš web dućan ima ovu opciju svakako je uključite. Ako je nema potražite neka rješenja kojih ima dovoljno na tržištu. Dok ljudi pretražuju određene proizvode možete im preporučiti slične, srodne proizvode koji imaju odlične recenzije ili su im sukladni po nekom drugom kriteriju.

Ovo može biti i odlična prilika za cross-sell. Ako netko u svoju košaricu ubaci fotoaparat možete mu sugerirati kupovinu dodatnog objektiva, kutije za nošenje ili dodatnu bateriju. Odvojite li dovoljno vremena za proizvodnju opsežnih i jedinstvenih stranica za proizvode koji pomažu korisnicima u rješavanju njihovih problema, otklonite li sumnje i prigovore koje imaju kroz iskustva drugih ljudi, pomognete li im da se pomaknu prema naprijed u procesu kupovine nećete profitirati samo od prodaje već i od povećane vidljivosti na internet tražilicama.