Uvod u mobilni SEO

SocialTVKud god da danas pogledate prijenosni uređaji su postali dio naše svakodnevne rutine. Na poslu i u domovima stalno smo umreženi kroz naše telefone i tablete. Pretrage na mobilnim uređajima će svojim brojem nadmašiti pretrage na desktop računalima, važno je shvatiti kako je ponašanje korisnika na mobilnim uređajima jedinstveno.

Ako pretražujete putem mobitela u pokretu vjerojatno je da tražite informacije o nekoj lokaciji, radnom vremenu dućana ili broju telefona. Ove vam informacije trebaju biti brzo dostupne. Zadnja stvar koju želite dok tražite neku adresu je da morate prolaziti kroz različite izbornike, kategorije, podrubrike. Isto je s brojem telefona, tražite onaj na koji možete jednim klikom ostvariti poziv. Drugi uobičajeni način korištenja mobitela je puno opušteniji. Sjedite na kauču, gledate Tv i povremeno surfate na svom telefonu ili tabletu tokom reklama ili dosadnih dijelova neke serije.

To je potpuno drugačije korisničko iskustvo i ako npr. imate web shop trebate se pobrinuti da to iskustvo bude dobro. To znači da trebate imati stvarno dobru opciju pretraživanja na stranicama, mobile-friendly korisničko iskustvo, filtere i sortiranja, fotografije koje reagiraju na povlačenje prsta i tapkanje, jednostavnu navigaciju.

Kod mobilnog SEO-a trebate izabrati jedno od tri rješenja, svako do njih ima prednosti i mane kako za vas tako i za tražilice. Sadržaj je također nešto što ovisi o namjeri korisnika prilikom mobilne pretrage. Mobilni sadržaj vam treba privući nove i zadržati postojeće korisnike a sve to dok ostvaruje vaše zadane poslovne ciljeve.