negativne ključne riječi adwords

Negativne ključne riječi u AdWordsu

Pravilan odabir negativnih ključnih riječi u AdWordsu je ključan za uspjeh kampanje.  Naša “savršena” lista ključnih riječi treba imati i negativne riječi.

Dodavanje negativne ključne riječi na razini kampanje ili grupe oglasa osiguravamo da naš  oglas neće biti prikazan prilikom pretraga koje sadrže tu izabranu negativnu riječ.

Google AdWords sustav voli relevantne oglase. Relevantni oglasi su ukratko rečeno od koristi i korisniku i oglašivaču.

Takve oglase moguće je prikazivati uz ponekad i znatno nižu cijenu po kliku.

Ako će korisnici klikanjem na naš oglas povećavati njegov CTR tada će Google smatrati taj oglas relevantnijim.

Ukratko rečeno negativne ključne riječi u AdWords sustavu

  • po našoj želji i izboru blokiraju prikazivanje oglasa uz određene “negativne” ključne riječi, fraze
  • dodatno definiraju našu AdWords kampanju te time pružaju informativnije oglašavanje
  • potencijalno smanjuju cijenu oglašavanja i povećavaju broj CTR, omjer između prikazanih i kliknutih oglasa.

Istraživanje negativnih ključnih riječi.

Izbor riječi koje ćemo postaviti kao negativne može biti dugotrajan i zamoran posao, stvarno može.

Osnovna je tehnika da naša kampanja u početku ima više broad podudaranja uz koja kroz vrijeme gledamo vezane ključne riječi koje su aktivirale prikazivanje oglasa a izabrao ih je Google AdWords.

Sustav oglašavanja će samostalno unutar broad podudaranja izabrati dodatne kombinacije koje traže korisnici a nama nisu poznate. Neke od tih riječi ćemo dodati na našu listu egzaktnog podudaranja a neke na negativnu listu.

Primjer iz prakse:

Ako se vaša tvrtka primjerice bavi prodajom novogodišnjih kalendara tada bi neke od

negativnih riječi mogle biti:

  • besplatni kalendari
  • download kalendara
  • sjetveni kalendar
  • kalendar mjesečevih mijena
  • čokolino kalendar
  • kalendar excel
  • kalendar radova u vinogradu

    itd.