Gradnja unutarnjih linkova

internal-linkZaraditi povratni link od stranica koje ne kontroliramo je nužan ali izazovan dio SEO posla. No ne zaboravite na linkove nad kojima imate potpunu kontrolu. Određivanje načina na koji linkamo stranice na našem webu je također od važnosti tažilicama. Unutarnji linkovi pomažu tražilicama da razumiju strukturu našeg weba, teme sadržaja pa čak i relativnu važnost koju svaka stranica na nekom webu ima. Unutarnje linkove možemo podijeliti na dvije vrste, navigacijske i kontekstualne.

Navigacijske linkove obično nalazimo na vrhu, sa strane ili pri dnu web stranice. Možete ih gledati kao okivr oko kojeg su izgrađene vaše stranice. Navigacijski linkovi se nalaze na svakoj stranici i pomažu korisniku da brže i lakše pronađe ono što traži. Tražilice će analizirati vaše navigacijske linkove kako bi ustvrdile hijerarhiju stranica od kojih se sastoji vaše sjedište. tražilice će vidjeti kako je organiziran vaš sadržaj te koliko je duboka ili plitka struktura stranica. Van navigacijskog okvira vaših stranica se nalaze kontekstualni linkovi.

Link20buildingTo su linkovi unutar pojedinog sadržaja koji su usmjereni na neki drugi sadržaj, sve unutar vaših stranica. Baš kao i vanjski linkovi mogu biti od velike pomoći kada jedan sadržaj ima veze s drugim. Unutarnji linkovi pomažu korisnicima da lakše dođu do informacija ali pomažu i tražilicama. Tražilice mogu pregledati sadržaj anchor teksta unutarnjeg linka kako bi razumjele na kakvu vrstu sadržaja se on odnosi. Unutarnji linkovi pomažu tražilicama u utvrđivanju tematske povezanosti ali i u utvrđivanju važnosti pojedinog dokumenata kroz kvantitetu unutarnjih linkova usmjerenih ka njemu. Veći broj unutarnjih linkova sugerira tražilicama da se radi o važnijem sadržaju.

Kada gradite svoje stranice osigurajte dovoljno vremena za planiranje navigacijskih elemenata koje namjeravate koristiti na cijelom webu. Kad stvarate sadržaj iskoristite prednosti unutarnjeg linkanja s kontekstualnim linkovima i odgovarajućim anchor tekstovima, vole ih i korisnici i tražilice.