Ne oslanjajte se samo na ključne riječi

citajte-daljeKada radite SEO sadržaj prema istraživanju ključnih riječi vaš je konačni cilj ipak ograničen. Dva su osnovna ograničenja, prvo je činjenica da postoji 16-20% novih pretraga koje se upisuju prvi puta taj dan i nisu nikada do sada bile upisane a drugo ograničenost broja riječi za koje određeni članak može biti relevantan.

Cilj SEO optimizacije je dovesti kvalitetnog posjetitelja na naše web sjedište no kako ne možemo ostvariti dobre SERP pozicije za baš sve riječi koje želimo trebamo kroz module “Srodni članci” (koji funkcioniraju po principu “posjetitelji koji su čitali ovaj članak bi vrlo vjerojatno htjeli čitati i ove članke”) ili kroz kontekstualne linkove unutar članka usmjeriti posjetitelje na sadržaj koji želimo da pročita.

Tako posjetitelja možemo odvesti i na članke koji govore o temama za koje nam je teško ili nemoguće ostvariti dobre pozicije ili ih ne možemo zbog cijene PPC (pay per click) oglašavanja imati u svojim AdWords riječima. Ponudimo li posjetiteljima pravi sadržaj oni će dobro reagirati na njega.

Pokušajte se pri svom radu držati pravila koje kaže da se ne oslanjate samo na riječi koje korisnik upiše u tražilicu kao pojam pretrage već posjete koje ostvarite na te riječi povežite s člancima koji najbolje ostvaruju vaše poslovne ciljeve.

Moram priznati, iako se osobno SEO optimizacijom bavim gotovo punih 15 godina, ovaj sam koncept otkrio relativno nedavno, no bez sumnje će naći svoju primjenu na webovima i kampanjama mojih klijenata.

Da pojasnim, radite li i na ovaj način dvije su osnovne prednosti:

1) možete remarketirati posjetitelje na teme i ključne riječi za koje nemate dovoljno velik AdWords budget

2) povećavate ukupnu ocjenu kvalitete svojih stranica jer se korisnik zadržava duže na njima što onda utječete na vaše SEO pozicije