Stručan autor
Siniša Gavrilović je edukator sa velikim brojem održanih SEO radionica i predavanja.
Razumljiv jezik
SEO je pun različtih pojmova koje je teško razumjeti, ova knjiga pisana je razumljivim riječnikom
Odlično za početnike
Knjiga kreće od pretpostavke da znate malo i postupno gradi vaše SEO znanje.
Sadržaj Knjige o SEO optimizaciji
- Što je SEO optimizacija?
- Recimo za početak nešto o relevantnosti.
- Internet demokracija
- Što očekivati od SEO optimizacije?
- Pregledavanje SERP rezultata.
- Kako SEO utječe na poslovanje vaše tvrtke?
- Zašto vam je potreban "Plan istraživanja ključnih riječi"?
- Kako istraživati ključne riječi?
- Alati za istraživanje ključnih riječi
- Razumijevanje atributa ključnih riječi
- Kontinuirana procjena ključnih riječi
- Tehničko interpretiranje izvornog HTML koda
- Razumijevanje načina na koji tražilice indeksiraju sadržaj
- Rad s kanonskim URL-ovima i preusmjeravanje
- Upotreba mikro formata
- Server side SEO faktori
- Korištenje Google Webmaster Tools-a
- Money or Your Life stranice (YMYL)
- EAT stranice
- Pregled dugoročnih strategija sadržaja
- Planiranje uspješne strategije sadržaja i izbjegavanje uobičajenih grešaka
- Definiranje vlastite publike, teme, kuta gledanja i stila
- Razumijevanje različitih vrsta sadržaja
- Rad s uredničkim kalendarom
- Postavite gumbe za dijeljenje
- Mreže su samoregulirajuće
- Mjerenje uspješnosti sadržaja
- Razumijevanje važnosti linkova
- Gradnja unutarnjih linkova
- Gradnja vanjskih linkova
- Razumijevanje SEO-a i internet trgovina
- Semantički HTML za web dućane
- Tehničke komponente web dućana
- Istraživanje informacijske arhitekture web dućana
- Stvaranje sadržaja za web dućan
- Uvod u mobilni SEO
- Podešavanje stranica za mobitele
Naručite On line - cijena 350,00 kn (besplatna dostava unutar RH)
Po ispunjenoj narudžbi na vašu mail adresu stiže ponuda za plaćanje, nakon uplate knjiga stiže poštom na vašu adresu.
1 korak
ispunite on line narudžbu
2 korak
Napravite uplati po ponudi
3 Korak
Preuzmite knjigu na svojoj adresi
Naručite On line - cijena 350,00 kn (besplatna dostava unutar RH)
Po ispunjenoj narudžbi na vašu mail adresu stiže ponuda za plaćanje, nakon uplate knjiga stiže poštom na vašu adresu.
Naručite online
Izdvojeno Iz sadržaja SEO knjige
Zašto vam je potreban “Plan istraživanja ključnih riječi”?
Prije optimizacije trebamo znati za što se želimo optimizirati. Pravilan izbor ključnih riječi za našu SEO kampanju jedan je od prvih većih izazova koji je pred nama. No srećom po nas postoji jako puno dostupnih podataka koji će nam pomoći prilikom našeg istraživanja ključnih riječi. Tražilice će dohvaćati za vas najrelevantnije rezultate ovisno o tome koje ste ključne riječi upisali u njih. No treba reći i da tražilice još uvijek nisu toliko pametne da mogu pogoditi vašu namjeru ako ju precizno ne izrazite. Što više ključnih riječi upišete, što više pretraga napravite i rezultati koje će vam vraćati tražilica će biti bolji.
Tako ste i vi sigurno ako bi rezultati za prvu ključnu riječ koju ste upisali bili različiti od onog što ste tražili upisali i drugu detaljniju pretragu. Važno je razumjeti da su upravo te ključne riječi koje korisnici širom svijeta upisuju u tražilicu svake sekunde, sata ili dana upravo te iste riječi za koje želimo biti prvi.
Formalno gledano istraživanje ključnih riječi je temelj SEO optimizacije. Trebamo znati koje su to ključne riječi koje upisuju naši korisnici, koliko često ih upisuju, koliko su relevantne za naš posao i koliko su konkurentne za zauzimanje.
Pretpostavimo da prodajete automobile. Vaša prirodna želja je da budete prvi na tražilicama za riječ "automobili". No kada istražite ključne riječi po popularnosti, relevantnosti i konkurentnosti vjerojatno ćete riječ "automobili" izbaciti sa svojeg popisa SEO ciljeva. Riječ "automobili" iako prilično popularna je ujedno i izrazito konkurentna ali i prilično nerelevantna za prodaju automobila.
Ključna fraza poput "Hyundai auto salon Osijek" možda nije toliko popularna i ne traži se toliko često kao "automobili" ali je izuzetno relevantna i znatno manje konkurentna. Korisnici koji upisuju ključnu riječ "automobili" mogu tražiti skoro bilo što vezano uz automobile, njihova namjera nije vidljiva iz riječi koju su upisali i zato nas takve riječi zapravo i ne trebaju zanimati.
Ne oslanjajte se samo na ključne riječi
Kada radite SEO sadržaj prema istraživanju ključnih riječi vaš je konačni cilj ipak ograničen.
Dva su osnovna ograničenja, prvo je činjenica da postoji 16-20% novih pretraga koje se upisuju prvi puta taj dan i nisu nikada do sada bile upisane a drugo ograničenost broja riječi za koje određeni članak može biti relevantan.
Cilj SEO optimizacije je dovesti kvalitetnog posjetitelja na naše web sjedište no kako ne možemo ostvariti dobre SERP pozicije za baš sve riječi koje želimo trebamo kroz module "Srodni članci" (koji funkcioniraju po principu "posjetitelji koji su čitali ovaj članak bi vrlo vjerojatno htjeli čitati i ove članke") ili kroz kontekstualne linkove unutar članka usmjeriti posjetitelje na sadržaj koji želimo da pročita.
Tako posjetitelja možemo odvesti i na članke koji govore o temama za koje nam je teško ili nemoguće ostvariti dobre pozicije ili ih ne možemo zbog cijene PPC (pay per click) oglašavanja imati u svojim AdWords riječima. Ponudimo li posjetiteljima pravi sadržaj oni će dobro reagirati na njega.
Pokušajte se pri svom radu držati pravila koje kaže da se ne oslanjate samo na riječi koje korisnik upiše u tražilicu kao pojam pretrage već posjete koje ostvarite na te riječi povežite s člancima koji najbolje ostvaruju vaše poslovne ciljeve.
Moram priznati, iako se osobno SEO optimizacijom bavim gotovo punih 15 godina, ovaj sam koncept otkrio relativno nedavno, no bez sumnje će naći svoju primjenu na webovima i kampanjama mojih klijenata.
Da pojasnim, radite li i na ovaj način dvije su osnovne prednosti:
1) možete remarketirati posjetitelje na teme i ključne riječi za koje nemate dovoljno velik AdWords budget
2) povećavate ukupnu ocjenu kvalitete svojih stranica jer se korisnik zadržava duže na njima što onda utječete na vaše SEO pozicije