Expertise / Authoritativeness / Trustworthiness, E-A-T (stručnost, autoritet, pouzdanost)
Skraćenica EAT je još jedan način gledanja na YMYL stranice. Također se poput YMYL stranica spominje u google Rater dokumentu. EAT se najjednostavnije rečeno odnosi na ukupnu vrijednost nekih stranica. Fali li tim stranicama stručnosti? Autoriteta? Pouzdanosti?
Stručnost, pobrinite se da vaše stranice budu dovoljno stručne, bilo da stručnost dolazi od vas ili suradnika. Svakako pokažite zašto imate tu stručnost, radi li se o iskustvu? edukaciji? ili drugim nekim kvalitetama koje vas čine stručnjakom.
Autoritet je sličan. Google želi stranice koje su snažni autoriteti za teme kojima se bave. Tako su primjerice dnevni portali autoritet za najnovije vijesti, forumi o pravnim pitanjima autoritet u polju prava, forumi o akvarijskim ribicama autoritet u akvaristici itd…
Kada govorimo o pouzdanosti stvar je prilično jednostavna, Google želi znati može li se vašim stranicama vjerovati? Izgledaju li nedovršeno?
Svaka stranica se treba potruditi dobro pokazati svoju EAT vrijednost ili otkriti kako ju povećati. To može značiti da ćete dovesti nove suradnike. A možda ćete trebati samo popraviti stvari poput biografija autora ili stranicu “O nama”.
Kad korisnik dođe na vaše stranice vrlo brzo može zaključiti da ih je stvorila tvrtka koja ima visoku EAT vrijednost. Sadržaj sa stranica velike EAT vrijednosti lakše će podijeliti sa svojim prijateljima. EAT im ulijeva povjerenje da dijele pouzdane i točne informacije.