Promocija sadržaja na društvenim mrežama

mrezeDruštvene mreže odličan su način obavještavanja svijeta o postojanju vašeg sadržaja, mogu čak biti i dobar izvor referalnog prometa na vaš web. No društvene mreže su i dalje relativno nova stvar, puno je tvrtki skočilo na njih bez da zapravo znaju kako ih efektivno koristiti. Prva stvar koju trebate napraviti, ako želite preko mreža dijeliti sadržaj je stvoriti svoju prisutnost bar na vodećim mrežama s najviše korisnika. Mreže koje su se do danas pokazale kao najpopularnije su Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Google+, Instagram.

Društvenih mreža naravno ima još, zato trebate dobro odraditi istraživanje i vidjeti koje mreže koristi vaša ciljana skupina. Svaka od društvenih mreža je prilika da vaš sadržaj vidi više ljudi, da dobije više linkova i da ga što veći broj ljudi podijeli. Jednom kad otkrijete gdje ćete usmjeriti svoje napore, kada ostvarite prisutnost na tim mrežama pobrinite se da je sadržaj integriran s mrežom na kojoj objavljujete.

Postavite gumbe za dijeljenje

Na svojim stranicama postavite gumbe koji će olakšati dijeljenje korisnih informacija među vašom publikom. Pažljivo izaberite koje ćete gumbe postaviti na svoj web. Ne želite napuniti svoju stranicu s 20 gumba za dijeljenje i usporiti joj učitavanje. Izaberite gumbe za one mreže na kojima je vaša publika aktivna. Imate li primjerice jaku prisutnost na Twitteru i Google+ postavite te gumbe. Ako želite povećati bazu svojih pratitelja na Facebooku ili LinkedInu postavite i te gumbe. No ako niste prisutni na Instagramu ili Facebooku jer ne ciljate te korisnike onda ne stavljajte ni te gumbe. Tako će vam se stranica učitavati brže a pažnja korisnika će biti usmjerena na kanale na kojima ste prisutni.

knowem Obratite pažnju na to da se većina gumba za dijeljenje sadržaja može konfigurirati. Najbolje rezultate postiže praksa da linkovi ka društvenim mrežama ne vode na vaše kanale na tim mrežama već na profile osoba koje klikom na ikonu pojedine mreže dijele sadržaj svojoj publici. Profile bi trebeli otvoriti čak i ako ne namjeravate u skoro vrijeme objavljivati sadržaj na nekoj od mreža. Razlog je jednostavan, ne otvorite li profil s ključnom riječi ili brandom koji vam je zanimljiv izlažete se opasnosti da to “umjesto” vas učini netko drugi. Postoji i odličan alat za provjeru dostupnost određenog korisničkog imena na velikom broju mreža odjednom. Posjetite KnowEm

Mreže su samoregulirajuće

Kroz izgradnju vašeg sadržaja i vaša će publika rasti. Pronaći ćete teme s kojima se možete poistovjetiti, teme koje vode komunikaciju u sferi društvenih mreža. Na velikom broju društvenih mreža za označavanje teme komunikacije se koristi hashtag (#). Ako sadržaj koji stvarate odgovara nekom od postojećih hashtagova označite ga. Upamtite, mreže su samoregulirajuće. Vaš sadržaj treba biti koristan i vrijedan publici, samo tako možete od te publike očekivati dodatna dijeljenja. Dobra stvar je kod planiranja strategije sadržaja i identifikacija načina na koji mislite dijeliti jednom stvoreni sadržaj.