Kontinuirana procjena ključnih riječi

Kontinuirana procjena ključnih riječi u tijeku SEO kampanja je važna za dugoročni uspjeh vaših SEO aktivnosti i zapravo je zadnji korak kruga istraživanja ključnih riječi. Tijekom istraživanja možemo doći do velikog broja različitih podataka no postoji jedna stvar koju ne možemo znati dok ne probamo a to je koliko je izabrana ključna riječ uopće dobra za naš posao?

Jednom kad počnemo rangirati riječi koje smo ciljali i počnemo primati SEO promet na svojoj web stranici kao rezultat tih rangiranja, trebamo vidjeti dali te ključne riječi zapravo vode konverzijama i ostvaruju li zadane poslovne ciljeve.

Ako ih izabrane riječi ne ostvaruju trebamo se prilagoditi. Otkrit ćemo da neke ključne riječi jednostavno ne stvaraju nikakve poslovne rezultate za nas i morat ćemo ih zamijeniti ih za neke nove ključne riječi.

ongoing_trainingBrzi i efektivan način da to testiramo je preko pretraživanja stranica. Korištenjem platformi kao Google AdWords ili Bing Ads možemo kupiti ključne riječi koje želite procijeniti na kratki period vremena i onda prikupiti podatke koji će vam pomoći da razumijete ako će vam te ključne riječi donositi poslovnu vrijednost.

Iako je ponašanje korisnika koji prate poveznice iz oglasa drugačije od onih koji pregledavaju prirodne organske rezultate ti brojevi nam mogu biti izvrstan pokazatelj i potencijalno nas spasiti od mjeseci i mjeseci posla i izgubljenih prilika.

Također nemojte zaboraviti da SEO nije samo jednokratni postavi i zaboravi projekt. To je kontinuirani proces koji se mora planirati i održavati dugoročno. SEO industrija i način na koji ljudi koriste tražilice se stalno mijenja. Istraživanje ključnih riječi koje ste napravili prije godinu dana možda više ne vrijedi, tako da se pobrinite da istražujete ponovno nekoliko puta godišnje kako bi pronašli nove prilike koje su se pojavile.

Ostajanjem u toku promjena sa svježim istraživanjima i fokusiranjem na to kako vaše ključne riječi mogu pridonositi organskom prometu i poslovnim ciljevima razvijat će te bolje razumijevanje o vašim posjetiteljima, njihovim uobičajenim pretragama. Svi ti podaci pomoći će vam u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva.